Știri
Ateliere de consultare în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”
Universitatea din București a organizat, în perioada 26 iulie – 11 august 2016, 4 ateliere de consultare în vederea elaborării unei strategii de gestionare a conflictelor în şcoală, în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”, desfășurat în parteneriat cu Fundația Dezvoltarea Popoarelor și derulat cu sprijinul financiar al Programului RO10 - CORAI, program finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. La cele 4 ateliere au participat 80 de persoane, reprezentanți ai Inspectoratelor Județene și Centrelor Județene pentru Resurse și Asistență Educațională, precum și directori de școală și cadre didactice din mai multe județe. Cele patru ateliere au fost organizate la Piatra Neamț, Băile Herculane, Băile Felix și Sinaia. Fiecare atelier s-a desfășurat pe parcursul a patru zile în care facilitatorii au prezentat rezultatele intermediare ale proiectului CLIMAT și au urmărit abordarea unor subiecte de larg interes despre gestionarea situaţiilor conflictuale din şcoli și identificarea unor soluţii pentru rezolvarea acestora, pornind de la studii de caz. S-au format echipe de lucru care au formulat propuneri pentru realizarea unei strategii de prevenire și gestionare a conflictelor în școală cu accent pe aplicabilitatea practică a acestora. Proiectul “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală” își propune să dezvolte o strategie de reducere a nivelului de conflictualitate și violență în școlile românești prin promovarea unui sistem de mediere între elevi la nivel național. Proiectul prevede consultarea părţilor implicate în reducerea conflictualității (consilieri, mediatori, specialiști în educație, experți în probleme ale rromilor, asistenți sociali), în vederea elaborării unei strategii pilot de mediere. Importanța proiectului CLIMAT constă în propunerea unei politici de reducere a violenței în școli prin mediere la nivel national. Mai multe detalii despre proiectul CLIMAT pot fi consultate aici. |
Atelier de consultare la Sinaia în cadrul proiectului CLIMAT
Universitatea din București a organizat la Sinaia, în perioada 8 – 11 august 2016, atelierul de consultare pentru regiunea Sud Munteania și București-Ilfov în vederea elaborării unei strategii de gestionare a conflictelor în şcoală, în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”, desfășurat în parteneriat cu Fundația Dezvoltarea Popoarelor și derulat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI. Programul este finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. La atelierul de la Sinaia au participat 18 cadre didactice din județele Argeș, Călărași, Constanța, Dâmbovița, Ialomița, Ilfov, Olt şi Municipiul Bucureşti, reprezentanți ai Inspectoratelor Școlare Județene și Centrelor Județene pentru Resurse și Asistență Educațională, precum și directori de școală și profesori. Atelierul s-a desfășurat pe parcursul a patru zile în care facilitatotrii au prezentat rezultatele intermediare ale proiectului CLIMAT și au consultat participanții cu privire la identificarea unor soluţii pentru prevenirea și gestionarea conflictelor în școli pornind de la studii de caz reale. Ulterior s-au format echipe de lucru care, pornind de la experiența participanților, au realizat propuneri pentru strategii de prevenire și gestionare a conflictelor în școală cu accent pe aplicabilitatea acestora în mediul educațional. Proiectul “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală” își propune să dezvolte o strategie de reducere a nivelului de conflictualitate și violență în școlile românești prin promovarea unui sistem de mediere între elevi la nivel național. Proiectul prevede consultarea părţilor implicate în reducerea conflictualității (consilieri, mediatori, specialiști în educație, experți în probleme ale rromilor, asistenți sociali), în vederea elaborării unei strategii pilot de mediere. Importanța proiectului CLIMAT constă în propunerea unei politici de reducere a violenței în școli prin mediere la nivel național. |
Atelier de consultare la Băile Felix în cadrul proiectului CLIMAT
Universitatea din București a organizat la Băile Felix, în perioada 8 – 11 august 2016, atelierul de consultare pentru regiunea Nord-Vest și Centru în vederea elaborării unei strategii de gestionare a conflictelor în şcoală, în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”, desfășurat în parteneriat cu Fundația Dezvoltarea Popoarelor și derulat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI. Programul este finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. La atelierul de la Băile Felix au participat 21 de cadre didactice din județele Maramureș, Bihor, Satu Mare, Mureș, Harghita, Brașov, Cluj, Sibiu și Alba, reprezentanți ai Inspectoratelor Școlare Județene și ai Centrelor Județene pentru Resurse și Asistență Educațională, precum și directori de școală și profesori. Atelierul s-a desfășurat pe parcursul a patru zile în care facilitatorii au prezentat rezultatele intermediare ale proiectului CLIMAT și au consultat participanții cu privire la identificarea unor soluţii pentru prevenirea și gestionarea conflictelor în școli pornind de la studii de caz reale. Ulterior s-au format echipe de lucru care, pornind de la experiența participanților, au realizat propuneri pentru strategii de prevenire și gestionare a conflictelor în școală cu accent pe aplicabilitatea acestora în mediul educațional. Proiectul “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală” își propune să dezvolte o strategie de reducere a nivelului de conflictualitate și violențăîn școlile românești prin promovarea unui sistem de mediere între elevi la nivel național. Proiectul prevede consultarea părţilor implicate în reducerea conflictualității (consilieri, mediatori, specialiști în educație, experți în probleme ale rromilor, asistenți sociali), în vederea elaborării unei strategii pilot de mediere. Importanța proiectului CLIMAT constă în propunerea unei politici de reducere a violenței în școli prin mediere la nivel national. |
Atelier de consultare la Băile Herculane în cadrul proiectului CLIMAT
Universitatea din București a organizat la Băile Herculane, în perioada 27 – 31 iulie 2016, atelierul de consultare pentru regiunile Vest și Sud-Vest Oltenia în vederea elaborării unei strategii de gestionare a conflictelor în şcoală, în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”, desfășurat în parteneriat cu Fundația Dezvoltarea Popoarelor și derulat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI. Programul este finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială. La atelierul de la Băile Herculane au participat 20 cadre didactice din județele Arad, Dolj, Gorj, Hunedoara, Mehedinți, Teleorman, Timiș, Vâlcea şi Municipiul Bucureşti, reprezentanți ai Inspectoratelor Școlare Județene și Centrelor Județene pentru Resurse și Asistență Educațională, precum și directori de școală și profesori. Atelierul s-a desfășurat pe parcursul a patru zile în care facilitatorul a prezentat datele de cercetare ale proiectului CLIMAT și a consultat participanții cu privire la identificarea unor soluţii pentru prevenirea și gestionarea conflictelor în școli pornind de la studii de caz. Ulterior s-au format echipe de lucru care, utilizând experiența participanților, au realizat propuneri pentru strategii de prevenire și gestionare a conflictelor în școală cu accent pe aplicabilitatea acestora în mediul educațional. Proiectul “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală” își propune să dezvolte o strategie de reducere a nivelului de conflictualitate și violență în școlile românești prin promovarea unui sistem de mediere între elevi la nivel național. Proiectul prevede consultarea părţilor implicate în reducerea conflictualității (consilieri, mediatori, specialiști în educație, experți în probleme ale rromilor, asistenți sociali), în vederea elaborării unei strategii pilot de mediere. Importanța proiectului CLIMAT constă în propunerea unei politici de reducere a violenței în școli prin mediere la nivel național. |
Atelier de consultare la Piatra Neamț în cadrul proiectului CLIMAT
Universitatea din București a organizat la Piatra Neamț, în perioada 26-29 iulie 2016, atelierul de consultare pentru regiunea Nord-Est și Sud-Est în vederea elaborării unei strategii de gestionare a conflictelor în şcoală, în cadrul proiectului “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală”, desfășurat în parteneriat cu Fundația Dezvoltarea Popoarelor și derulat cu sprijinul financiar al Programului RO10 – CORAI. Programul este finanţat de Granturile SEE 2009-2014 şi administrat de Fondul Român de Dezvoltare Socială.. Proiectul “CLIMAT: Managementul conflictelor în școală” își propune să dezvolte o strategie de reducere a nivelului de conflictualitate și violență în școlile românești prin promovarea unui sistem de mediere între elevi la nivel național. Proiectul prevede consultarea părţilor implicate în reducerea conflictualității (consilieri, mediatori, specialiști în educație, experți în probleme ale rromilor, asistenți sociali), în vederea elaborării unei strategii pilot de mediere. Importanța proiectului CLIMAT constă în propunerea unei politici de reducere a violenței în școli prin mediere la nivel național. La atelierul de la Piatra Neamț au participat 18 cadre didactice din județele Neamț, Suceava, Botoșani, Iași, Bacău, Vaslui, Galați, Brăila, Tulcea și Buzău, reprezentanți ai Inspectoratelor Școlare Județene și Centrelor Județene pentru Resurse și Asistență Educațională, precum și directori de școală și profesori. Atelierul s-a desfășurat pe parcursul a patru zileîn care facilitatotrii au prezentat rezultatele intermediare ale proiectului CLIMAT și au consultat participanții cu privire la identificarea unor soluţii pentru prevenirea și gestionarea conflictelor în școli pornind de la studii de caz reale. Ulterior s-au format echipe de lucru care pornind de la experiența participanților au realizat propuneri pentru strategii de prevenire și gestionare a conflictelor în școală cu accent pe aplicabilitatea acestora în mediul educațional. |
1-5 of 5